Перший в Україні будинок продажів (sales house) телевізійних каналів у роздрібних торгових мережах

Низка екранів, розміщених в одній мережі в одній категорії товарів об'єднуються в окремий канал із своїми власними сюжетами (контентом) і рекламними блоками. Контент і блоки заповнюються централізовано та автоматично.

Ми називаємо цей підхід «телебачення в рітейлі». Він дозволяє клієнтам донести рекламне повідомлення своїй цільовій аудиторії безпосередньо коло полиці з продукцією. Результати проведених кампаній доводять, що телеканали Indoor Multimedia забезпечують двозначний приріст продажів порівняно з аналогічними магазинами без точок трансляції.

Наразі Indoor Multimedia пропонує розміщення на трьох телеканалах в двох мережах. Для планування кампаній та інформації щодо вартості розміщення, будь ласка, зв'яжіться з нами..

Indoor Multimedia також розробила інноваційну систему обліку контактів з рекламою – IVA (Intelligent Video Analysis). Кожен екран обладнується камерою та мікрокомп'ютером, які обчислюють переміщення покупців. Зараз йде налагодження та підготовка до запуску оновленої версії системи.

Висока точність IVA підтверджена аудитом дослідницької компанії TNS. Тести показали, що ретельний алгоритм IVA зараховує 83,5% від кількості реальних контактів. Таким чином, при переході в майбутньому на продажі за контактами, рекламодавець отримує бонусом 16,5% аудиторії.

Рекламодавцям та Агенціям

Можливість впливати на вибір своєї продукції в магазині важко переоцінити – понад 50% покупців приймають рішення про купівлю того чи іншого бренду безпосередньо коло полиці. Саме тому компанії активно інвестують в розміщення POS-матеріалів.

Телеканали Indoor Multimedia здатні якісно замінити будь-який POS-матеріал, який використовується для комунікації. Окрім того, їх можна використовувати як для інформування про акції та пропозиції, так і для іміджевої реклами бренда. І це дійсно працює: під час кампаній в «Сільпо» та «Watsons» рекламовані марки досягали двозначного росту продажів – від 16 до 78%!

Торговим мережам

Indoor MultiMedia володіє значним досвідом в рекламному та медіа-бізнесі. Тому ми знаємо, що саме прагнуть отримати Ваші постачальники від реклами в рітейлі. В першу чергу це можливість спрямувати комунікацію на певну цільову групу (таргетинг) та виміряти її ефективність. Співпраця з Indoor MultiMedia дозволить Вам або збільшити прибуток від вже наявної мережі відеотрансляції, або створити нові канали indoor-телебачення разом з нами.

Контакти